FFSolution zaprezentował w czerwcu 2019 roku zmianę modelową. Powstały trzy nowe modele: Małe FH1 do DPF osobowych, FH2 - uniwersalne oraz FH3 z dużą kabiną, także uniwersalne.
1. FH2 Double zamiast FH2 Semi Double
Poprzedni model FH2 Semi Double został zastąpiony modelem FH2 Double, który sam występuje teraz w wersji podstawowej, którą można rozszerzyć. Po wykupieniu wszystkich opcji nowe FH2 Double jest zbliżone wielkością i funkcjami do poprzedniego modelu, zatem obsługuje DPF/SCR z samochodów osobowych i ciężarowych mając kabinę średniej wielkości. Wprowadzono natomiast zmiany konstrukcyjne, ale o tym dalej.
2. FH1 Double zamiast FH2 Cars Double
FH2 Cars Double został wycofany z produkcji i w jego miejsce producent oferuje mniejsze, znacznie tańsze urządzenie FH1, które służy tylko do DPF z samochodów osobowych, tak jak jego poprzednik.
3. FH3 Double (XL)
Najwięcej uwagi przyciąga całkiem nowe urządzenie - FH3 Double, które oferuje wszystkie funkcje FH2 Double w pełnej wersji, a dodatkowo jego kabina wodna jest aż o 42cm szersza. Całe urządzenie FH3 Double ma 275 cm szerokości. Warto zwrócić uwagę, że cena nowego i większego FH3 Double jest taka sama jak wcześniejszego mniejszego modelu FH2 Semi Double. W FH3 Double siłownik do modularnych DPF z pojazdów ciężarowych został umieszczony po lewej stronie kabiny, dzięki czemu na jej środku i po prawej stronie jest jeszcze więcej miejsca na duże SCRy lub zintegrowane SCR z DPF z EURO 6.
Najważniejsze zmiany konstrukcyjne FH2/FH3 Double względem modeli z poprzedniej linii:
- Od nowa zaprojektowana kabina wodna - górna część urządzenia jest jednocześnie zbiornikiem zespawanym na każdym łączeniu, brak możliwości wycieków.
- Pod drzwiami zastosowano specjalną rynnę spustową zbierającą wodę z ewentualnych wycieków z drzwi, woda wraca do kabiny
- Zrezygnowano z nagrzewnicy powietrza suszonego na rzecz falownika, który steruje turbiną, dzięki temu osiągnięto znacznie wyższy wydatek powietrza suszonego, nadal przy wystarczająco wysokiej temperaturze, co także efektywnie suszy DPF. Nasze badania wykazały, że popiół pozostały po procesie mycia wodnego, jest jeszcze lepiej usuwany przy suszeniu. Nagrzewnica nie stawia oporu powietrza, a znacznie większa ilość powietrza bardziej miarodajnie mierzy stopień zatkania DPF/SCR z samochodów ciężarowych, gdzie potrzebny jest dużo większy wydatek przepływającego powietrza niż w przypadku małych DPF.
- Wiele innych zmian m.in większy i panoramiczny ekran dotykowy, nowe funkcje oprogramowania, oświetlenie LED, nowy system ogrzewania wody, nowy system zamykania drzwi i inne.